DI957061 Brake ENGINEERING Тормозной диск
Ми пропонуємо своєму замовнику DI957061 Brake ENGINEERING Тормозной диск як оригінальні, так і відповідники за вигідним співвідношенням вартості і якості. Швидше зорієнтуватися в виборі на сторінках нашого каталогу допоможуть професійні працівники компанії. Головна причина придбати DI957061 Brake ENGINEERING Тормозной диск – надійність комплектуючих від даного виробника, що зарекомендувала себе за довгі роки. Адаптивність до складних експлуатаційних умов гарантована.
- Тип тормозного диска вентилируемый
- Диаметр [мм] 308
- Количество отверстий 5
- Диаметр центрирования [мм] 62
- Высота [мм] 57
- Толщина тормозного диска (мм) 16
- Минимальная толщина [мм] 14
- фаски 2 [мм] 114,3
- Brake ENGINEERINGBrake Engineering
- ІндексLL13 9RD
- МістоWrexham
- ВулицяRedwither Road
- Телефон+44.1978.66.78.00
- Сайтhttp://www.brake-eng.com
SUZUKI: 5561177K00 5561177K01 |
- Оплата готівкою/карта в офісі
- Оплата при отриманні товару
- Безготівковий розрахунок з ПДВ
Варіанти доставки:
- Доставка по Києву
- Доставка по Україні
Повернення та обмін протягом 14 днів.
Поиск удаленных замен и аналогов
- Диаметр [мм]
- 308
- Толщина тормозного диска (мм)
- 16
- Минимальная толщина [мм]
- 14
- Высота [мм]
- 57
- Число отверстий в диске колеса
- 5
- Тип тормозного диска
- вентилируемый
- Диаметр ступицы 1 [мм]
- 62
- Вес [кг]
- 6,36
- Толщина тормозного диска (мм)
- 16
- Число отверстий в диске колеса
- 5
- Количество крепежных отверстий
- 3
- Толщина [мм]
- 57,1
- Наружный диаметр [мм]
- 308
- фаски 2 [мм]
- 114,3
- Тип тормозного диска
- с внутренней вентиляцией
- Сторона установки
- задний мост
- Минимальная толщина [мм]
- 14
- Вес [кг]
- 6,460
- Диаметр центрирования [мм]
- 62
- Соблюдать сервисную информацию
- необходимое количество
- 1
- Сторона установки
- задний мост
- Высота [мм]
- 57
- Тип тормозного диска
- с внутренней вентиляцией
- Толщина тормозного диска (мм)
- 16
- Минимальная толщина [мм]
- 14
- Число отверстий
- 3
- Наружный диаметр [мм]
- 308
- Количество отверстий
- 5
- Диаметр центрирования [мм]
- 62
- фаски 2 [мм]
- 114,3